środa, 21 sierpnia 2013

Two - Boys, Movies and Butterflies


- „Czekaj ..co?”  - Paigie położyła swoje ręce na głowie. – „To znaczy, po tym jak ten facet  spojrzał na was była awaria zasilania?” – Skinęłam zamyślona i napoczęłam moje jabłko. – „A ty naprawdę myślisz, że to ma coś wspólnego z Justin Bieber?” - Spojrzałam na nią, a potem wzruszyłam ramionami.

-“Nie” – przygryzłam moją wargę – “W sumie, nie jestem co do tego pewna”

 Pozwoliła, aby jej paznokcie stukały po całym stole i westchnęła. - "Jak mogłoby się to wydarzyć?"-Przewróciłam oczami i westchnęłam  
 “Justin ma takiego samego Van’a”  - Spojrzała na mnie obojętnie

 “Naprawdę?” – Skinęłam szybko i oparłam ręce o czoło.

-“Nie byłoby to dla mnie niespodzianką jeśli on naprawdę planowałby mnie zabić”

- “Nie okłamuj samej siebie . Jestem pewna, że o 3 nad ranem Justin spokojnie leżał w swoim łóżku pod jego ciepłym i przytulnym kocem.”

- “Teraz to ty oszukujesz samą siebie” – powiedziałam i skrzyżowałam swoje ręce na piersi.

- “Wcale, że nie”

- “Tak, robisz to”

-“wcale, że nie”

Wywróciłam moimi oczami i zeszłam z krzesła pozwalając sobie opaść wygodnie na jej łóżko. Pościel była różowa i zdobiły ją czarne notatki. Tak więc,  była z jedwabiu.

Zaczęłam patrzeć na sufit w jej pokoju i bawić się w splatanie moich brązowych włosów.

Po tym jak zgasły światła, Ethan i ja byliśmy zbyt wystraszeni, aby powiedzieć choćby jedno słowo i postanowiliśmy obudzić mamę. Początkowo krzyczała na nas, potem było przeklinanie, bo nie było żadnych świateł (logiczne), a następnie starała się nas pocieszyć. Na koniec żadne z nas nie miało odwagi iść do swojego pokoju i dlatego zdecydowaliśmy się spać w łóżku z mamą. Oboje zgodziliśmy się na to, że nikt nie musi o tym wiedzieć. W sumie, nie miałbym nic przeciwko widząc twarz Ethan’a, kiedy jego przyjaciele przypadkowo dowiedzieliby się o tym.

-"Dlaczego się śmiejesz tak śmiejesz?" - Pagie zapytała, po czym leżała obok mnie.

Pokręciłam moją głową - "To ni-" Mój telefon zaczął wibrować i skrzywiłam się nieznacznie.

Paige wytrzeszczyła oczy, a potem wybuchnęła śmiechem. - " zabawne, naprawdę” - Warknęłam i przewróciłam oczami.

Na ekranie wyświetlił się napis:

Widomość od Connor’a
:

Hey! Nie miałem czasu, aby się z tobą skontaktować. Pani Ross na lekcji chemii zadała mi do napisania 20 stronowego -eseju  na temat dziury ozonowej.  Masz coś przeciwko pójściu do kina jutro? Niedziele są idealne na randki.

Uśmiechnęłam się do Paige i pozwoliłam moim palcom  „biegać” po wyświetlaczu mojego telefonu.

Wiadomość do Connor’a
Hej! W porządku, serio, rozumiem . To jest Twój ostatni rok I wiem, że Twoje zadania domowe I egzaminy nie są łatwe. Niedziela brzmi nieźle. Jaki film?

Uświadomiłam sobie, że Pagie była już pochylona i zdawała się czytać moje sms’y od początku.

- "Mówiłam ci. On jest po uszy w tobie zakochany! "Przewróciłam oczami.

 Lubiłam Connor’a. 

Prawdopodobnie bardziej, niż powinnam. Connor Adams był w tej  samej klasie co Justin Bieber i poznałam go mojego drugiego dnia pobytu w San Diego. Zaproponował mi, że pokaże mi szkołę, a ponieważ nie znałam jeszcze Paige w tym czasie, zgodziłam się.

Poza tym jest bardzo uprzejmy, Connor nie był nieatrakcyjny z włosami blond popiołu. Znam także dobrze prawo i nawet nie pomyślałam, że Connor był trzy lata starszy, ale to wydawało się nie mieć znaczenia.

Uśmiechnęłam się, bo otrzymałam kolejną wiadomość.

Wiadomość od Connor’a
Tak się cieszę, że odpisałaś! Hmm…co powiesz na  „Scary Movie 5”? Char Sheen w nim występuje. Ten film musi być świetny!

- “On chce żebym obejrzała z nim “Scary Movie 5” - Mruknęłam pod nosem I nie wiedziałam, co mam mu odpisać.

Uśmiechnęła się i skrzyżowała ramiona. - "Cóż, Scary Movie 5 jest całkiem zabawny, ale czasami trochę przerażający. On prawdopodobnie korzysta z okazji, aby położyć rękę wokół ciebie "

Myśl o tej scenie sprawia, że czuję się chora, ponieważ nie byłam aż tak doświadczona w sprawie z chłopcami. To nigdy nie było więcej niż pocałunek w usta. Prosty pocałunek, nic więcej.

Kiedy spotykałam się z chłopcami, to później mój pokój był jednym relaksującym dla mnie miejscem. Mój ojciec nienawidził kiedy się z kimś spotykałam.

- "Może nie mam nic przeciwko" - mruknąłem i odwrócił się.

Wiadomość do Connora:
Yeah! Scary Movie 5 jest doskonałym wyborem!

"I .." - Uśmiechnęłam się do niej i spojrzał na zegar. - "Czy nie powinniśmy zacząć wybierać ci stroju dla Riley’a?" - Jej uśmiech natychmiast zniknął z twarzy i spojrzała zegar.

-"O MÓJ BOŻE" - Wstała z łóżka, pobiegła do jej garderoby i rzuciła swoje ubrania na łóżko. Potem rzuciła się do toaletki, by zrobić sobie lekki makijaż i kazała mi wybrać strój dla niej.

Zaczęłam grzebać w jej szafie starając się coś wybrać. Po namyśle położyłam parę dżinsów na jej łóżku. Dodałam do tego biały top i lekko brązowy sweter. Potem chwyciłam  jej najgrubszy i najpiękniejszych brązowy szaliczek, gdy już przygotowałam rzuciłam się na łóżko i odetchnęłam ciężko.

Złożyła pocałunek na moim policzku i szepnęła coś na temat dobrego wyglądu w mojego outfitu i ubrała się. Przyjrzała się sobie w lustrze, podeszłam do niej i przyjrzałam się jej z uśmiechem na twarzy, po czym Paige poprosił mnie o zrobienie fryzury. Postanowiłam zrobić jej klasycznego warkocza, po chwili był już gotowy.

- "Baw się dobrze i proszę postaraj się nie rozpoczynać niezręcznych sytuacji, ok?" - Ona uśmiechnęła się nieśmiało i złapała powietrze.

-"Dzięki, postaram się najlepiej jak tylko potrafię". – pociągnęłam  ją do uścisku a potem odjechali na motorowerze. Odwróciłam się, wsiadłam na mój rower i ruszyłam w stronę domu.


Słońce uniemożliwiało mi otworzenie oczu, a moja skóra była pokryta gęsią skórką w momencie, kiedy moja mama zabrała mój koc.

- "Wstawaj kochanie. Dziś jest poniedziałek. Twój ulubiony dzień tygodnia. " - Jej głos był łagodny, ale jakoś mi nie przeszkadzał.

- "Jeszcze 5 minut" - jęknęłam, zamykając oczy ponownie.

- "O nie kochanie. Obudź się ". - Wyszła z mojego pokoju, a ja wiedziałem, że nie odważyłbym się ponownie zasnąć.

Kiedy przyjechałam do szkoły, Paige powiedziała mi wszystko o jej randce z  Riley’em, i wydawało się, że będą wkrótce parą. Muszę przyznać, że przez cały dzień moje oczy szukały Justin, ale nigdzie go nie było. Nie był go nawet na stołówce. W rzeczywistości, on zachował się jak Edward Cullen. Znikał na tydzień, w innych do powrotu z karmelem brązowe oczy? Pokręciłem głową i chwyciłam moje niebieskie Toms’y.

Mama uśmiechnęła się, kiedy Ethan i ja weszliśmy do samochodu i jak Ethan zaczął mówić o jego osiągnięciach w nauce, mój wzrok powędrował w stronę znajomego czarnego Van’a. Jego czarny Van. On pochylił się nad nim. Oczywiście ubrany był całkowicie na czarno i jak zawsze miał na sobie swoje czarne Ray Ban’y. Jak zawsze, naprawdę zawsze, jego wzrok spotkał mój. Moje ręce zrobiły się zimne, moje serce biło w sposób niekontrolowany. Czułam to samo; Strach i ciekawość.

Ale tym razem było coś jeszcze innego : Motyki


---------------------------------------------------------------------------
Oto i jest rozdział 2. Dodaje go przed czsem, bo jutro nie miałbym czasu.. 
A więc...
Jak wrażenia?
Wszyscy już wiemy, kim jest "tajemniczy" kierowca w czarnym Vanie, prawda?
Randka z Connor'em została przełożona. Jak myślicie czy Ella się z nim zwiąże?
Czy nasza bohatera przestanie bać się Justina? I co miał znaczyć osttni akapit?
Czy Ella zaczyna czuć coś do jeszcze innego chłopaka?
Na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedź w kolejnych rozdziałach. :)
Nstępny rozdział planuję dodać 29.08 chyba , że uda mi się przetłumaczyć wcześniej, ale nic nie obiecuję. Do usłyszenia, xoxo @beelieeeveee :*


7 komentarzy:

  1. Coraz ciekawiej... czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opowiadanie, naprawdę. Zakochałam się od razu.
    Świetnie tłumaczysz i jesteś w tym bardzo dobra :))
    Dziękuję Ci za tłumaczenie. Jesteś niesamowita <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko dziękuję za tak ciepłe słowa! Jesteś kochana. :* cieszę się, że podoba ci się jak tłumacze Dread'a. Dziękuję raz jeszcze <3

      Usuń
  3. wiesz albo czegoś nie zrozumiałam albo źle przetłumaczyłaś gramatycznie tutaj z tymi wiadomościami od tego connor'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzałam te widomości 3 razy i wszystkie są przetłumaczone dobrze. :)

      Usuń

Obserwatorzy