poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Three - Have a nice day


ZAPISUJCIE SIĘ W ZKŁDCE INFORMOWANI. WTEDY BĘDĘ INFORMWAĆ WAS O KAŻDYM ROZDZIALE. 

____________________________________________________________________________

- „Kochanie, musisz wygldać perfekcyjnie na Twojej randce z Connor’em.” – Paige utkwiła ręce w moich włosach. - "Po porstu zamierzam zrobić Ci warkocza, włosy nie powinny wyglądać zbyt przesadnie." - Okrązyła moje łóżko od prawej strony, a potem zaczęła splatać włosy.– “ A tak przy okazji, Riley zaprosił mnie na obiad.” – Uśmiechnęła się szeroko, a ja przewróciłam oczami.

- "Mówiłam"

Uśmiechnęłyśmy się do siebie, a potem dziewczyna usiadła z mojej lewej strony

- “Riley  również mówił mi o tym, że ten dziwny dzieciak Bieber, kocha omijać zajęcia.”

Moje oczy natychmiast się rozszerzyły i szybko położyłam rękę na ustach.
- “Naprawdę? To znaczy, czemu?”

Zmarszczyła brwi i wzruszyła ramionami.
– “On jest zawsze wtedy kiedy mają jakieś egzaminy, ale poza tym, oczywiście uwielbia opuszczać szkołę.”

Skinęłam głową, nie będąc pewna tego, co ona po prostu mi powiedział i zaczęłaś się zachowywać jak bym się tym w ogóle nie interesowała.

On był nieobliczalny.

Za każdym razem kiedy na mnie patrzy, mogłabym mieć na sobie dziesięć swetrów, a i tak nadal byłoby mi zimno. 

“Bieber doprowadza Cię do szaleństwa, eh?” – nagle przestała splatać moje włosy i spojrzała na mnie.

Spojrzałam na nią gniewnie. –“ on sprawia, że robię się wściekła.”

Uśmiechnęła się. –“ Czy jesteś pewna co do tego?”

Odwróciłam się i spojrzałam się i spojrzałam na nią. – “Lubię Connor’a, dobrze o tym wiesz.”

Uniosła brew. – “Tak, nie martw się, wiem o tym.’

Ja naprawdę nie zakochałam się w Justinie Bieberze. Był dziwny, a poza tym absolutnie nic o nim nie wiedziałam. Był mi zupełnie obcu, tak jak ja jemu.


Koniec.


Connor przytulał mnie przez 5 minut, zanim zaczął przeklinać na swoją nauczycielkę od chemii.

Kino było dość duże więc Connor i ja usiedliśmy w centrum. Poprosiłam, aby Connor przyniósł nam popcorn i napoje, a ja wyjęłam telefon.

 Napisała do mnie Paige, chciałam jej odpisać, ale nie dostałam szansy, bo czyjś popcorn wylądował w moich włosach. 6-letni chłopiec, który siedział  za mną uśmiechnął się do mnie, kiedy rzucał popcorn prosto w moją twarz.

Jego matka miała platynowe blond włosy i tonę makijażu na twarzy. Była zajęta oglądaniem czegoś telefonie, a potem spokojnie patrzyła na swoje paznokcie.

- "I takie małe dzieci mogą oglądać Straszny film." - Mruknąłem pod nosem i próbowałam pozbyć się popcornu z włosów.

Jak ponownie wylądował w moich włosach, odwróciłam się i spojrzałam na chłopca.

- "Czy możesz przestać to robić?" - Uśmiechnąłem się. - "A może powinnam powiedzieć Twojej mamusi?" – zaśmiałam się i prychnęłam gniewnie

Jego oczy rozszerzyły się, a potem pokręcił rozpaczliwie głową

- "Nie, proszę" – Błagał

Triumfalnie uniosłam brew i spojrzałam wzdłuż rzędów siedzeń.

Jak moje oczy osiągnęły trzeciego rzędu (za mną) - zesztywniałam.

On obserwował mnie przez cały czas.

Kiedy Justin Bieber patrzył na mnie, zwyczajnie zapychał się z popcornem.

Co do diabła on tu robił?

Uspokój się Ella. On jest normalnym człowiekiem, ma on prawo do oglądania filmu w kinie.
Ale dlaczego dzisiaj?

Justin nie miał na sobie okularów przeciwsłonecznych, a więc mogłam zobaczyć jego ciemne oczy, które były prawie tak ciemne jak kręgi pod nimi. Czy on kiedykolwiek śpi?

Patrzyliśmy na siebie i po prostu chciałam obudzić się z tego koszmaru.

Jego wzrok był już nie do wytrzymania, ale kiedy patrzył się na mnie czułam się jak we śnie.

Ale potem Connor wrócił na swoje miejsce i "obudził" mnie.

- "Na co się tak patrzysz?" - Zapytał, a ja uświadomiłam sobie, że teraz Justin (po raz pierwszy w historii) nie patrzył na mnie. Spojrzał na Connor’a.  I nagle jego oczy stały się pełne gniewu i nienawiści.

I w końcu mogłam obejrzeć Justina bez mojego strachu wewnętrznego i zdałam sobie sprawę, że jego brwi były dużo ciemniejsze niż kolor jego włosów. Miał bardzo różowawe i wypełnione usta oraz absolutnie niesamowite kości policzkowe.

O czym do cholery ja mówię?

Connor patrzył na Justina tak samo jak Justin na niego i nagle zrobiło się niedobrze.

- "Connor?" - Zapytałam, ale nie uzyskałam odpowiedzi,  bo  był zbyt zajęty, zabijając Justina wzrokiem.


2 tygodnie później płakałam pod kocem.

Connor skontaktował się ze mną - nawet jeśli to było za pośrednictwem telefon.

Wysłał mi żałosną wiadomość tekstową.

Chwyciłam chusteczkę oczyściłam twarz, następnie wziąłem telefon i zmusiłam się, aby przeczytać wiadomość ponownie. Nawet nie wiem dlaczego to zrobił.


Wiadomość od Connor’a:
Nie pasujemy do siebie. Znajdziesz kogoś innego. Miłego dnia.

- "Miłego dnia." - Wyrzuciłam z siebie słowo. - "Dupek" - rzuciłem telefon na drugą stronę łóżka i wybuchnęłam płaczem - znowu.

Wcześniej Paige i ja rozmawiałyśmy o jego dziwnym zachowaniu…

- "Chłopcy są po prostu skomplikowani." - Westchnęłam głośno i rzuciłam telefon na łóżko.- "Connor nie kontaktuje się ze mną od tygodnia." - Paige spojrzała na mnie. 

 "On nawet nie przychodzi szkoły." - Dodała i zmarszczyła brwi. Skrzyżowałam ręce na piersi. 

- "Dlaczego zawsze muszę wszystko zepsuć?"

Paige usiadła obok mnie  i objęła mnie. – “To nie Twoja wina.”  - Wzruszyłam ramionami.

 – “Chłopcy uwielbiają robić mi nadzieje.”

-“Hej, Connor cię lubi. Może jest chory.” - Przewróciłam oczami. 

- "Tak, Paige. Kiedy ja jestem chora to odpisuje na sms’y. " – Paige przygryzła wargę i westchnęła.

 - "Cóż, jeśli naprawdę jest chory" – Złapała gwałtownie powietrze. - "Wtedy może on spać przez cały czas." - Spojrzałam na nią z fałszywym uśmiechem.

 - "Tak, Paige. Na pewno. "- I potem przewróciłam oczami.

Dlaczego, do diabła, jestem nawet w tym zła?

Może dlatego, że nigdy nie udawało mi się z chłopcami.

To znaczy, tak, mam tylko 16 lat, ale miałam już wiele randek. I jak już wcześniej wspomniałam, chłopcy po prostu mnie nie lubią. Lub po prostu nie byłam wystarczająco atrakcyjna.

Czy to z powodu moich zielonych oczu?

A może to z powodu moich brązowych włosów?

Czyż może nie jestem wystarczająco szczupła?

Po tym, jak dokładnie usunęłam mój czarny tusz z moich rzęs, poszłam na dół.

Grace ( najlepsza przyjaciółka mamy), policjant i mama siedzieli sami przy stole. Grace płakała histerycznie, podczas gdy mama próbowała ją pocieszyć.

- "Mamo?" - Policjant spojrzał na mnie, a moja mama podeszła do mnie.

Przytuliła mnie szybko, a ja chciałam wiedzieć, co się stało. - "Co oni tu robią?" - Tymczasem policjant próbował pocieszyć Grace, ale ona po prostu patrzyła na zdjęcie.

- "Znaleźli ciało Logana w lesie"

Otworzyłam szeroko usta. - "Żartujesz?"

Pokręciła głową i westchnęła. - "Pokazali jej zdjęcia z tym." - Uśmiechnęła się smutno. – „ To na pewno on"

- „Czyli, to było zabójstwo?”

Skinęła. – „Tak”

Połozyłam rękę na moje usta – „o cholera.”

- “Nie chce żebyś wychodziła z domu po 18.”

Wywróciłm oczami. – “Mamo. Nic mi się nie stanie. Naprawdę.”

Przygryzła wargę. – “Kochanie. Proszę.”

Skinęłam głową. – “Okej.”


Nie chcę, żeby się o mnie martwiła. To była ostatnia rzecz, jaką potrzebowałam.

Kolejne dni były straszne. Connor nie pojawiał się szkole. Podobnie jak Justin Bieber.

Nie żeby to mi iprzeszkadzało . 

Wyglądało to tak, jakby oboje…..zniknęli.

Tymczasem Paige i Riley są  parą, a na dodatek ona non-stop o nim mówi. Byłam także znana z tego 'Chłopcy z dala ode mnie, jestem brzydka' . Już zdążyłam zaakceptować to, że umrę w samotności.

Obiecałem mamie, że odbiorę jej ubrania od tej starszej pani, która najwyraźniej była w stanie usunąć z nich plamy. Mimo, że był już godzina dziewiętnasta i mama nie pozwala mi opuścić naszego domu po osiemnastej, zdecydowałem się pójść dokądkolwiek.

Ponieważ mama pracowała jako pielęgniarka, jej czas pracy był zmienny, a jej nie było w domu dziś wieczorem. Nie musiał się przecież o tym nigdy dowiedzieć.

- "Gdzie idziesz?" - Zapytał Ethan kiedy zobaczył, że zakładam płaszczu

- "Umm ... Paige mnie zaprosiła."

Uniósł brwi. - "W takim razie powiedz jej, że przyjedziesz jutro?"

Westchnęłam. - "Ethan. Dziś jest piątek. Idź do klubu, zabaw się, rób co chcesz. " - Skinął głową, westchnął i zniknął.

Czemu okłamałam Ethan’a?

Jeśli dowiedziałby się, że chcę iść na miasto, chciałby iść ze mną,  a to zdecydowanie nie jest to czego chciałam.

Gdy weszłam do domu starszej pani,  było zupełnie ciemno. Uśmiechnęła się do mnie, podała mi ubranie i wymamrotała coś o tym, jak podobna jestem do mojej mamy. Ona również powiedziała mi, że czerwona sukienka mamy nie była jeszcze gotowa i że mam ją odebrać w przyszłym tygodniu.

Wymieniłyśmy się słowami pożegnania, zapłaciłam rachunek i odeszłam.

Kiedy minęłam trzeci sklep, zobaczyłem faceta, który ruszył w moim kierunku. Nagle dwie silne ręce owinęły się wokół mojej szyi i pchnęły mnie na ścianę.

____________________________________________________________________________
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE WEJŚCI NA TEGO BLOGA!! MATKO JESTEŚCIE NIESAMOWICI I TO TYLKO W CIĄGU KILKU DNI!!!:')

To tłumaczenie strasznie mnie wciąga.
Termin rozdziałów jest na czwartek,
a ja po raz kolejny dodaję go o wiele wcześniej. :)
Mam nadzieję, że rozdział się podoba.
Uwierzcie mi, od 4 rozdziału wszystko się rokręca. 
Haha, no niestety musicie poczekać sobie trochę.
Autorka, jest bardzo zadowolona z liczby
oglądalności na tym blogu. 
Mam z nią stały kontakt i informuje ją co tu się dzieję
i szczerze mówiąc powiedziała, że cieszy się, że to ja
wzięłm się za to tłumaczenie. 
Do 4 rozdizały kochani! :)
Dziękuję za tyle wyświetleń, wow ! :)))))

8 komentarzy:

  1. Kurcze, nie mogę się doczekać 4 *,*.
    Weszłam na tą stronę, choć wiedziałam, że nie dodałaś jeszcze , a tu BUM ! :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha postaram się też 4 dodać wcześniej, ale nic nie obiecuję, bo teraz zbliża się szkoła. :)))) EJ NO LUDZIE ZAPISUJCIE SIĘ W TYCH INFORMOWANYCH NO.

      Usuń
  2. Świetne tłumaczenie,cieszę się że na nie wpadlam(: niemogę się doczekać 4 (:
    @damehemmo
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to tłumaczenie! Jest po prostu genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe opowiadanie, czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super tłumaczenie dopiero je znalazłam i zostanę tu na dłużej kiedy będzie 4 ? ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy