czwartek, 21 listopada 2013

Fifteen - Suprise Suprise

!!!!WAŻNA NOTATKA POD ROZDZIAŁEM!!!!
___________________________________________________________________________

Spojrzałam na niego, mój ton musiał brzmieć bardzo dziwnie kiedy do niego mówiłam.

-"Naprawdę mnie to nie interesuje Ethan."

-"Jesteś pewna?"

Wywróciłam oczami, próbując pokazać mu, że to pytanie jeszcze bardziej mnie denerwuje.

-" Na Boga, tak Ethan, jestem pewna."

Na pierwszy rzut oka wyglądał jakby był trochę rozczarowany, ale zaraz potem chwycił moje obie ręce. Podniosłam brwi zdezorientowana.

- "Ella...wiem, że zrobił okropnie raniącą ciebie rzecz, a ty na pewno dobrze wiesz, o tym, że teraz z chęcią bym go uderzył, ale Ella, ja jestem pewny, że on lubi cię tak naprawdę. "

Ethan nigdy nie był jakoś za bardzo wylewny jeśli chodziło o uczucia, ale zawsze wiedział, co ma mi powiedzieć. Wiem, że nigdy nie kłamie, mama tego nienawidzi.

Przygryzłam moją wargę i próbowałam powstrzymać łzy.

- "Kto lub co sprawiło, że jesteś aż tak cholernie pewny, tego co mówisz? Dlaczego tak bardzo Ci na tym zależy hugh? Ty zazwyczaj nie dajesz drugiej szansy."


Spojrzał na mnie ze smutkiem i po prostu mocno mnie przytulił. Tak, mój brat przytulił mnie, co było dziwne, bo ostatni raz zrobił to trzy lata temu. Szybko odwzajemniłam uścisk i zaczęłam szeptać, że nie jestem tego tak pewna jak on.

- "Ella już jest okej." - potarł łagodnie moje plecy, a potem lekko się oderwał i był ze mną twarzą w twarz. - "Po prostu zobacz, co on dla Ciebie przygotował..obiecuję, że pokochasz to, on nie zapomniał o tobie, nigdy."


Skinęłam i wzięłam chusteczkę, żeby wytrzec moje łzy. Ethan wstał i podszedł do telewizora, żeby połączyć z nim swój telefon. Wyłączył światło (nie pytajcie czemu), a następnie okręcił nas brązowym, ciepłym kocem. Wcisnął link, który podesłał mu jego przyjaciel Sam, a strona YouTube się otworzyła.  Video wciąż się ładowało, ale zdążyłam przeczytać tytuł filmiku:

JUSTIN BIEBER - PIOSENKA DLA ELLI - NAPISANE I ZAŚPIEWANE PRZEZE MNIE

Podniosłam się do pozycji siedzącej i skupiłam się na ekranie. Moje serce przestało bić. Było martwe. Byłam sparaliżowana. Czułam się, jakby Justin stał naprzeciwko mnie.

Jego wzrok był pusty , najczęściej byłam w stanie czytać jego myśli z jego oczu, wiem jak się czuł, ale nie było możliwości zauważenie tego w jego oczach. On był pusty. Był cholernie zraniony. Tak samo jak ja.


Szybko wzięłam do ręki pilot i kliknęłam przycisk 'STOP'. Wtedy Ethan na mnie spojrzał. Łzy spływały po moim policzku i opadały na brązowym kocu.

-" Nie mogę Ethan.."  - Ethan uśmiechnął się do mnie, a następnie przekręcił moją głową i kazał mi spojrzeć w jego oczy i uważnie słuchać tekstu.

- " Nie wiem jak bardzo on Cię zranił. Nie wiem nawet co takiego zrobił. Ale wiem, że to jest bardzo złe. I teraz błagam Cię, w sumie nie wiem czemu, bo mam ochotę go zabić za ciebie. Złamałaś go na tysiące małych kawałków."

Złamałam go na tysiące małych kawałków? On chciał zabić Justina? Justin mógł  zastrzelić go, zanim ten zdołałby wypowiedzieć chociaż jedno słowo. 

- "Ale Ella, jestem pewny, że wybaczysz mu wszystko co ci zrobił, zaraz po tym jak obejrzysz to video."

- " Ponownie zapytam... Czemu jesteś aż tak tego pewny?"

-" Ponieważ znam Cię lepiej niż ktokolwiek inny na tej planecie"


Skinęłam i przygryzłam wargę. Czym była ta niespodzianka? Dlaczego Ethan był tak bardzo pewny wszystkiego co powiedział?


Wcisnął 'PLAY', a ja ponowieni zobaczyłam Justina. Nie ułożył swoich włosów, one były w jednym nieładzie. Ale założył czarne spodnie. Miał na sobie także szarą koszulkę z małym niebieskim napisem i w dłoni trzymał swoją gitarę. Mogłam zobaczyć jeszcze tylko jego ręce.

Chwilę potem zauważyłam, że on był na zewnątrz, w parku. Za nim  były drzewa, to był wrzesień i można było usłyszeć gwizdy wiatru i widać było, że on też je czuł. Wiatr przywarł jego koszulkę do jego ciała, znowu.

I wtedy zaczął mówić.

Naprawdę cudownie było usłyszeć jego głos.

-" Cześ ludzie." - przygryzł swoją wargę. - "Zazwyczaj nie robię takich rzeczy. Mam na myśli, nie pisze piosenek i nie śpiewam i nie nagrywam filmików."

Uśmiechnął się sztucznie. - " Ale robię to z jednego ważnego powodu. Jest pewna dziewczyna..." - Uśmiechnął się, ale zaraz jego uśmiech zniknął. - "Naprawdę ją skrzywdziłem. Byłem pieprzonym idiotą, dlatego napisałem wyrazić swoje uczucia. Musicie wiedzieć, że ja zakochałem się w niej." - ponownie spojrzał do kamery; wyglądał na strasznie załamanego.


ZAKOCHAŁ SIĘ WE MNIE?! 

-" Właściwie pragnąłem jej odkąd ją pierwszy raz zobaczyłem. Zawsze jej pragnąłem. Ona wiedziała o mnie prawie wszystko. Poznała nawet moją ciemną stronę."


Pamiętam wciąż ten incydent na mieście......i John. 


- " A także tą moją dobrą stronę. Była pierwszą dziewczyną, która zainteresowała się mną i to nie tylko przez to jak wyglądam. Kiedy pierwszy raz ją zobaczyłem, poczułem, że muszę ją chronić. Przysięgałem sobie, że zawsze  będę ją chronił, nieważne czy ona też mnie polubi."

Ponownie strumień łez zaczął spływać po moich policzkach.

Ethan uśmiechnął . - "Jest o wiele więcej."

- "Kiedy byłem mały, moja mama powiedziała mi, że my znajdujemy jedyną prawdziwą miłość w życiu. Możesz mieć wtedy 40 lat, albo nawet możesz znaleźć taką osobę, gdy jesteś małym dzieckiem i grasz z nią w piłkę na podwórku. Ja poznałem taką osobę cztery miesiące temu, a w zeszłym  tygodniu złamałem jej serce. I teraz modlę się każdego dnia, żeby mi wybaczyła.."


Szepnął coś sam do siebie, potem zamknął oczy i zaczął grać na gitarze.

Chwilę później otworzył oczy i powiedział. - "To dla Ciebie Ella." 

Let me tell you a story
About girl and a boy
He fell in love with his best friend 
When she's around, he feels nothing but joy 


Gęsia skórka zaatakowała całe moje ciało. Nigdy wcześniej nie słyszałam jak śpiewa.

But she was already broken, and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right
But did you know that I love you? 

Byłam w szoku. Nie mogłam wydusić z siebie, żadnego pieprzonego słowa. Sparaliżowało mnie. Byłam skłonna wybaczyć mu.

Or were you not aware? 
You're the smile on my face 
And I ain't going nowhere 

I'm here to make you happy, I'm here to see you smile
I've been wanting to tell you this for a long while 

- "Jego głos jest niesamowity" - Ethan powiedział sam do siebie i spojrzał ponownie na ekran.

What's gonna make you fall in love? 
I know you got your wall wrapped all the way around your heart 
Don't have to be scared at all, oh my love 
But you can't fly unless you let yourself to fall 

Justin spojrzał prosto do kamery. - "Proszę wybacz mi.."

I will catch you if you fall
I will catch you if you fall
I will catch you if you fall


Ponownie się uśmiechnęłam. Jego głos mnie oczarował. Nie wiedziałam, że był tak bardzo utalentowany. Zawsze mówił, że nie potrafi śpiewać.

But if you spread your wing 
You can fly away with me
But you can't fly unless you let your...
You can't fly unless you let yourself to fall

What's gonna make you fall in love? 
I know you got wall wrapped all the way around your heart
Don't have to be scaret at all, oh my love
But you can;t fly unless you let, let yourself fall
Oh baby

Justin odłożył gitarę na stojak obok siebie, spojrzał prosto w kamerę. - "Kocham Cię Ella." 

Po tych słowach ekran telewizora zrobił się czarny.

___________________________________________________________________________

Witam witam!
Pytałyście się co to za niespodzianka i oto odpowiedź.
Mam nadzieję, że nie ma żadnych błędów,
ale nie mam czasu teraz ich sprawdzić, bo idę się uczyć.

+Mam nadzieję, że się podoba.
+ Poszukuję tłumaczki do pomocy przy innym opowiadaniu. Jeśli jest ktoś chętny niech pisze na asku lub na maila : dread.tlumaczenie@gmail.com

do następnego,
love,
Martyna. xoxo

21 komentarzy:

  1. To takie słodkie, że napisał dla niej piosenkę, rozdział jet świetny! :) xx @PollKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku jaki romantyczny ... Awww !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuu, Justin jest taki słodki. I wiedziałam, ze ją kocha. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju.. tak genialne ;) czekam na nn ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!!!! jdgfdtsyfysdfgsyudhfgfydsug Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże *.* ja chce jeszcze!!!!!!!! to jest niesamowite.:>> kocham to! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaa <3 ale superowy daj nn <33

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku to było piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra. Takie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. awww... Justin jakiś ty słodki *.*
    @agatorek29

    OdpowiedzUsuń
  11. ZGON *.* koncowka jest jdhdgsywjebdu ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. jejuuu, tak bardzo romantyczny rozdział, awww *.* świetne jest to tłumaczenie naprawdę, kocham i do następnego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. duiskjdfhskujdhmf TO. JEST. ŚWIETNE !!! <333 jksdhfikjsdhf CZEKAM NA NEXT. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jak słodko *-* Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy